Alla <3 dag

kärleks dagen idag=) hade ej min man vid min sida men vi hade en mysig skype date och nästa år får vi ta igen dessa två <3 dag vi varit ifrån varran...
so whats new?! flyttet är klart nu ÄNTLIGEN! har varit två rikigt jäktiga veckor å har haft så mycket stress att jag höll på bli galen och plus de så vart jag riktigt jävla sjuk men efter allt slit så är min cribb done och jag är sjukt nöjd.
nu fattas bara min man här å allt är dunder!
sitter nu förtillfället i min soffa å dricker kaffe och ska strax kolla på Valentines day hur passande är inte de haha sedan blir det grov deckning då min kropp är helt slut och imorrn blir det jobb för att sedan åka till uppsala till bästa Sara för lite shopping på Ikea.
god natt Hoppas ni alla haft en underbar alla hjärtans dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0